Alla inlägg den 17 juni 2013

Av csa - 17 juni 2013 19:00

Ja...sånt ska man liksom bara ta eller? Hell no. Fel människa i den här änden...   

Men f*n ta en annan om man ger!! 

Ojoj...har så mkt jag skulle vilja få ärligt veta sanningen om, så omnejden fick höra den sanning som faktiskt är!! Men sån info får man bara av RIKTIGA VÄNNER.

Massa medhållande stackare kan ju inte räkna med ska delge nåt...för då kan man ju hamna i position för att tvingas STÅ FÖR NÅT!!   Och ännu värre. Öppna ögonen och inse att man är så dum att man är feg och utan egen vilja.  

Mesar! 


Det finns en dag då det tänder till. Den dagen så är truten inte ur funktion ska jag tala om. Respekt ges när den fås! 


Sol och 3 minuter regn. Sol och 3 minuter regn. I stort sett så har dagen varit. Varje gång de blev regn blev det galna vovvar. De va ju bara nybadade liksom...  Men så länge de har roligt trots läget som råder så är jag nöjd. 


Måååånga telefonsamtal har det blitt idag. Både hit och dit och tillbaka igen. 

Goaste Sis ringer å kollar så jag lever. Det gjorde jag visst.   Tack!!!   


Another day in paradise.

Nu ska jag nog se om den vitmålade ungen hamnar i tvätten. Flitig har hon varit. Men va gör man inte för "lite Godis"? Mycket!! Och längtan är stoooor!!


Av csa - 17 juni 2013 00:56

Det är fint att vara Jag.
Lever som mig själv och tacksam för det bästa.

Det bästa idag (som jag haft äran att få ta del av) är Tutans Resevcert Exc2 CK i Ökl och Foppas Exc 2 i Ökl från Vännäs idag. GRATTIS!!!

Det sämsta...är...föräldrar utan hjärna och barn det är synd om. Men jag anser mig inte vara den som ska fixa sånt här. Jag är ingen pedagog. Allra minst ordet ihop med barn.

Det goaste jag läst var iaf två som öppet påtalade vilka underbara uppfödare de hade. Mmmm...

Ser fram emot mkt nu.
En...två...tre...alla goda ting äro...
En uppfödares ord ser jag fram emot att få höra. Kan bli spännande. Måtte den tänka på det bästa för hunden.

Förresten. Ja. Min hund ÄR finsk utst.champion Orkar inte svara mer på frågan om varför det "inte syns". Undra hur det kan missats...haha!! Inte. Ja vet.
Fråga vettja. Gott skratt förlänger livet.

Jag har inget fel på min mail. Det kommer massor fram hit. Bilder, filmer och mängder av text.
Och mina går iväg också.

Just saying.

Great to be Me.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards