Alla inlägg den 11 juni 2013

Av csa - 11 juni 2013 15:48

Nu är han "här". Den andra, inte den första.

Kan inte hälsa. Åker på sin moppe upp hela vägen...passerar...för att sen rulla tillbaka!??!

Går några varv. Jag ser han. 

Ställer sig och blänger hitåt, men han ser mig inte.


Fanskapet kan väl hugga ner nån av de jävla granarna istället för att bete sig som ett fall för Efterlyst???


Åk nu gubbe!!! 

Risken är ju typ lika liten som om jorden skulle trilla ur sin bana att han skulle komma hit in och "göra nåt", då han inte ens kan hälsa...men iaf!!! 


Spanar vidare...

(Sånt man gör på landet...  ) 


Av csa - 11 juni 2013 10:30

Soligt och varmt.

Skönt!

Men trist...

Ringt massa samtal sen 8 imorse för att få skolskjutsen-info, som jag föga fattat.
En ryslig muntergök i andra änden. Charmkurs??? 

Ser nu fram emot att lillan kommer hem SJÄLV idag. Spännande!! Tycker hon är modig.


Alla är ju inte raketforskare. Somliga tar det lite längre tid för att fatta.

Men nu har iaf poletten trillat ner, bubbat ut datorn på altanen så jag kan lyssna på musik.

Som sagt...alla är ju inte smarta...inte jag...  


På blä-fronten.

Kennelhosta ett stenkast härifrån. Räckte det inte med kattpesten?    

Måtte de har sina vovvar som vi andra förväntas ha våra, om aldrig annars, så iaf nu medans de har nåt som smittar sjukligt snabbt.

Sen kan man bara hoppas att slippa det...


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards