Alla inlägg den 20 juni 2013

Av csa - 20 juni 2013 23:49

Jag ägde ju en blogg.   

Lätt å glömma när livet går vidare...


Det händer en hel del kan man säga. Många planer smids. Många framsteg händer. Barnens första sommarlovsvecka går. Och ett stycke löp är nu avklarat. Sommaren är i full blom. Böckerna läses ut på löpande band. Nu är det Vattenänglar som gäller. Svår att släppa. Hittade inte Sandmannen...

Det är upplevelser i ett.   


Men allting går förutom små barn och trasiga klockor. 


Nu är det iaf helg för HELA familjen. Skönt med alla boende hemma. Det ska bli spännande att se hur vi ska klara detta.   En dag iaf. 


Kvällen har spenderats med att handla mat inför morgondagen främst. Piece of cake. Man åker helt enkelt sista timmen innan affären stänger och allra helst en dag som denna för de flesta är ju redan hemma i soffhörnet med en lullig blick eller rent av redan i John Blundsvärld. Det ena utesluter inte det andra i somligas fall. 

Chockerande att ALLT vi behövde fanns tillgängligt. Inte ens slut på tårtbottnar vilket ju brukar vara "en sån grej" som går åt. 


Annars... Jo igår.


IKEA fick bli mitt provmål för bilkörning efter 3 veckors "lugn och ro" igår.

Belöning och övning i ett. 

Det ska ju inte stickas under stolen att det var en rätt obehaglig körning. Men jag gjorde den. 

Är ju så illa tvungen liksom. Hur fan ska man annars lyckas ta sig till och från jobbet? Jetplanet är ju inte tillgängligt alla dagar för att transportera mig...  


Hade nåt jag skulle tala om...men...det är roligare att surfa efter bil så det ska jag återgå till.


Eller helt enkelt fortsätta klura på om familjen inte ska utökas med en liten...S...? Ja tror bannemej det. 


Sista sjukskrivningsdagen gjord. Hade man varit "sådär" så hade jag ju såklart kunnat stanna hemma tills jag är bra mycket bättre, typ gåendes...men...sån är ju inte jag. 


Adios.


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards