Alla inlägg den 12 juni 2013

Av csa - 12 juni 2013 19:59

Imorse var det då äntligen dags för första sjukgymnastiken för benet!!

Befarade det värsta (nån j'bla amatör med ultraljudsbehandlingar typ) men möttes av en liten barsk tanta men SÅÅ bra!!!
Det blev kläm, å sträck, å dra, å gå, å stretch, å visa, å prova, å...

Allt det där känns typ sådär VÄLDIGT mycket just nu.

Men nån sa att smärta va bra.

Barsk-tanta gav mig iaf inge skäll!! Yiipii!! Men en HEL DEL förmaningar och tips på vad jag inte skulle göra typ idag dårå... Attans, ingen kvällspromenad idag heller...   Skämta bara!!

Nog för att jag har blivit så mkt bättre än just när det hände, men jag har en hel del kvar till jag gör en IRONMAN om man säger så...  


Men såå nöjd var jag när jag åkte därifrån iaf. Hoppet uppe!! Åkte t o m och köpte mig en klänning för att "fira" lite på vägen hem. Det blev en rätt konstig shopping. 2 strl mindre än vad jag är van vid att prova!!   Det händer nåt tydligen...   


Sen dess har det blivit hyfsat lugnt kan man väl säga. Jag fick inte göra nåt mer idag heller förvisso...och sanningen är att jag nog inte har klarat av nåt maraton heller... Ajaja...!!

Men redan imorgon ska det tränas hemma med alla de övningarna jag fått i läxa.   


Duktiga tjejerna kom med skolbussen.

Det är nästan så jag tycker lite synd om dem när jag ser dem komma knatandes den låååååånga vägen hem.

Men intalar mig själv om att det är BRA att de får lära sig hur "besvärligt" det är.

De tycker nämligen att de varje dag kan åka med den hem själva, även när vi arbetar.

Jag anser dock att de är liiiite för...ja...okontrollerade ännu men...

Det är bra att de får "prova-på". Och de får dessutom fixa sin mellis "själva" när de kommer, bara för att också få "prova-på" hur det är att vara stor och duktig. 


Nu ska jag mysa lite med en tyvärr snörvlande Hannah innan hon ska i säng.

Storesyster borde snart vara hemma från scoutavslutningen. Undra hur många bett hon har att jobba med i natt...   


En känslomässigt bra dag idag!!


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards