Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

Förb....de j...a piss!!!

Av csa - 13 maj 2014 18:30

Det bästa med den här dagen är att den snart är slut!

Och lite bättre av att det är hockey om en timme.

För övrigt...!   

 

Och JO jag har en anledning att vara svinarg.

Om ni hade ett djur hemma som kostat er x antal tusenlappar utan att ens ha en sjukdomshistoria bakom (som iofs inte är så kul det heller...men iaf en ORSAK till kostnad) så skulle knappast ni heller jubla över att få åka och köpa allt nytt till sängen för 4:e gången pga att kattjäveln tycker att pissa i den är en hobby man har. 

Fanskapet fick en alldeles ny kattlåda i förrgår typ. Och NEJ det är inte orsaken. För den förra lådan har hon haft sen hon föddes...och detta var som sagt inte direkt första gången "olyckan" är framme.

 

Jag brukar ge både folk och få många chanser i livet.

Men hur många av allt annat levande i detta huset har haft så här många frisedlar? 

Är pisskatten senil eller bara dum i hela huvudet? Just nu kan jag säga att jag tycker det sistnämnda ÄR orsaken. 

Jag må gilla djur. Men idag hade jag kunnat strypa henne med mina bara händer och inte ens ångrat mig efteråt. 


Aldrig mer en katt i huset! ALDRIG!  


 
 
Göran

Göran

13 maj 2014 19:03

Startar härmed din fanclub med mig som ordförande. Ungefär 75 % av mi9tt 56-åriga liv har det funnits katt i hemmet trots att jag aldrig nånsin skaffat eller bett om en katt. Just nu bor här två stycken som tillhör min yngre dotter och hankatten har fått för sig att han ska skita på badrumsgolvet BREDVID lådan. Spelar ingen roll om lådan är kliniskt ren heller. Har t.o.m tagit honom på bar gärning och sprayat honom med stänkflaska men inget hjälper. Vore han min hade han för länge sen fått möta sin skapare...
Ville bara berätta att du inte är ensam. Jag ser fram emot dagen då jag åter får ett kattfritt hem. Sen kommer aldrig mer en kisse över tröskeln här!

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards