Alla inlägg den 2 maj 2014

Av csa - 2 maj 2014 14:15

I fredags... (försöker minnas tillbaka "allt"...)

Fick hjälp av tjejerna att packa iordning husvagnen, borsta bort mer än halva hundarna och göra oss redo till K hade slutat jobbet...haft möte...osv osv osv...och så drog vi!


Säsongsdebut med husvagnen!!

Utan el. Utan toalett. Utan TV, Ipad´s, dvdfilmer, musik och övrig teknologi.

Skulle de överleva? 

Själv hade jag bara målet att sitta still och njuta av tystnaden...se på vattnet och andas. 


När vi kom fram så packa vi upp "alltet". Spännande att se om markisen, mattor, väggar m.m skulle fylla sitt syfte. Facit. It did.

Men vi hann inte så mycket mera än grilla lite kvällsmat och så boade vi in oss. Hundarna valde alterntivet ligga utanför vagnen. Så glad de har varann de där två B-boysen. Doris? Ligga ute i "kylan"? HAHAHA!!! Onej! Hon va med på insidan och boade in sig i Idas säng hela kvällen. Precis som hemma. 


   

Mina gullungar väntar på att få spela sk*ten ur sina päron.

De fick så de teg   

 

Yeeah!!

Jag som aldrig vinner nåt. Memory är i vanliga fall helt hopplöst. I min dagliga status näst intill omöjligt. 

De måste låtit mig vinna?


 

En liten till kaffet.


Sen sov vi gott...och kallt...   Men hundarna älskade inomhusklimatet.

Vi lärde oss första läxan för helgen. 


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards