Alla inlägg den 13 maj 2014

Av csa - 13 maj 2014 18:30

Det bästa med den här dagen är att den snart är slut!

Och lite bättre av att det är hockey om en timme.

För övrigt...!   

 

Och JO jag har en anledning att vara svinarg.

Om ni hade ett djur hemma som kostat er x antal tusenlappar utan att ens ha en sjukdomshistoria bakom (som iofs inte är så kul det heller...men iaf en ORSAK till kostnad) så skulle knappast ni heller jubla över att få åka och köpa allt nytt till sängen för 4:e gången pga att kattjäveln tycker att pissa i den är en hobby man har. 

Fanskapet fick en alldeles ny kattlåda i förrgår typ. Och NEJ det är inte orsaken. För den förra lådan har hon haft sen hon föddes...och detta var som sagt inte direkt första gången "olyckan" är framme.

 

Jag brukar ge både folk och få många chanser i livet.

Men hur många av allt annat levande i detta huset har haft så här många frisedlar? 

Är pisskatten senil eller bara dum i hela huvudet? Just nu kan jag säga att jag tycker det sistnämnda ÄR orsaken. 

Jag må gilla djur. Men idag hade jag kunnat strypa henne med mina bara händer och inte ens ångrat mig efteråt. 


Aldrig mer en katt i huset! ALDRIG!  


Av csa - 13 maj 2014 09:42

Tur man är hemma idag.
Jag hade aldrig fixat gå upp i tid.
Helt slö är jag. Jösses.
Måtte det bli piggare under dagen med tanten.
Sitter o pimplar lite kaffe och väntar på ett inlägg på Nyhetsmorgon.

Ledsamt nog...börjat regna igen...
Är det över en vecka av detta nu?
Jag behöver sol. Värme.
Igår kväll var det riktigt behagligt på kvällskissen.
Inte en pust fel.
Det vädret duger.

Känns som jag missat nåt. Viktigt. Kan inte sätta fingret på vad. Irr.
Tror vi har koll på allt inför.
Spännande. Men oj så...udda. :-))

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards