Alla inlägg den 20 maj 2014

Av csa - 20 maj 2014 21:52

Unika i sitt slag.

Hoffa är vovven som gillar trädgårdsskötsel.
Grävarbeten fixar han lätt. Med ansikte eller tassar. Spelar ingen roll.
Han är aldrig omöjlig.

Humlor är intressanta grejjer också... ;-)

Pratar vi mat. Då är Doris inte sen att närvara.

Mat i alla former. Och smaker. Och även oaptitliga alternativ om det skulle vara så. :-D

Om man däremot vill ha den där lyssnaren. Den som kan sitta still i timmar... Bosse is da Man.

Ser dock ut som om Arga Leken pågår här. Haha!!!
Men så farligt argsinta kan de inte varit någon av dem.

Myspysarna. <3

Norges match var igång när jag kom hem från jobbet.
De va riktigt bra!! Så synd att de hade lite för lite ork att sätta emot.
Men det vart nästan som en ögongnuggning när jag slog på TV:n.

Norge leder över Kanada och mer än halva matchen gjord. Det var oväntat.
Japp. Hockey (landskamper o NHL) det är min grej det.

Alla har sin grej. Som sagt.

Nu är vår "grej" på altanen snaart klar. Bara lite mer brinntid så. Rysligt snygg.

Nu. TV och strax gonatt. Trött efter dagen. Trött efter ett helt gäng värktabletter.
Men de har hjälpt bra.

Imorgon vill jag ha sol och lugn.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards