Alla inlägg den 11 maj 2014

Av csa - 11 maj 2014 21:16

Så här äre bara. Bra bara.

Regn. Blåst. Kallt.
Då gör jag.

Och om jag får påstå något under avdelningen FÖRDOMAR idag!!!:

Om du ser att det regnar ute. Halvstorm och svinkallt.
Och du åker förbi en tomt.
Där någon i vinterjacka modell 20x för stor...
...som går och klipper gräsmattan under dessa förutsättningar...
Då glor du inte ihjäl dig så du nästan kör ner vederbörandes staket.
Du tänker: "-Vilken superduktig jäkel!!! Hederspris och ära åt den tappre!!!"
Och så håller du blicken framåt och kör lugnt vidare.

Frågor på den?

Just nu.
Gravidåkomma.
Den som kan komma förbi med nyplockade blåbär ska jag dyrka livet ut.
#dreggel #villha #kanintetänkapåannat

Av csa - 11 maj 2014 12:15

Det börjar ta sig.

Och andra lösningar är preliminära ;-P

Men de blir nog som bra när det blir klart.
Och när vi alla blir överrens om varats och ikke varats. ;-)

Va ska man hitta på för djävelskap idag då?

Gräva lite kanske?
Bygga nåt?
Shoppa?

Tjaa...dagen är ju ung...

Av csa - 11 maj 2014 01:29

Thank God For My Blog.
Här får jag skriva va jag tycker. Utan att folk får ha fördomar. Om MIG.
För idag tycker Jag olika.
Föds man som man. Men vill va kvinna. Fine. Härligt att "hitta hem" liksom.
MEN. Då lyckas man inte spacklat upp sig mer än en hel mellanstadieskola - själv - MEN glömmer raka av sig ett helskägg.
Låten va inte min favorit.
Allt var ett spel för galleriet. Ett vinnande koncept. Nåt nytt. I tiden.
MEN.
Det är en sångtävling. Sång. Inte nåt annat som ska avgöra. Vilket det i mina ögon gjorde.
Hejja Danmark vettja.

Så. Då va det sagt.

Mer hade jag.

Bl a fått som en ny trädgård idag.
De blev...mysigt!! Hittills.

Men efter de senaste dagarna så är detta det bästa inköp som gjordes idag.
Trodde ju aldrig jag skulle behöva uppgradera kissen vid 11 års ålder. Men så blev'e liksom.
Jag ogillar lådpartyn på nätterna. Så att säga.

Annars har inget varit som vanligt idag.
Köpt mig blommiga skor.
Förstört barnens sandlådan.
Försökt förklarat religion, världkrig och diktatur. Orsakade nog mer oreda än reda.
Uppäten av knott.
Samt. Haft kökspersonal. Kocken tog semester.

Nåt mer udda kan inte hända idag.
Väl??!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards