Alla inlägg den 9 maj 2014

Av csa - 9 maj 2014 18:26

Nu har jag kapitulerat.
Satt mig på arslet. Och jag vet inte om jag orkar röra mig längre än huset är stort på resten av dagen. Om ens så långt.
Det finns en dag imorgon också.
Och dagen efter det.
Och...nån annan gång.

Fan va jag är duktig!!

Fick ett ryck imorse.
"-Idag vill jag städa!"

Och då gjorde jag så.
Nu doftar hela huset citron/lime och jag tror alla dammråttor har förpassats från sina gömmor.
Men även om jag missat nån...ja tar den fan nästa gång!!! :-P

Va nöjd jag är över mig själv nu. Bra Stina!!

Tydligen så har Restaurang Lundbacken grilltema idag. Trevligt!!!

Tror det blir ett sista ryck nu. Köra en åker/skogssväng med hundarna innan jag sätter mig och väntar på vad kocken kommer trolla fram och vad TV:n tänker underhålla med <3
Så får de bli! Skönt för dem att få springa av sig lite energi. Och Jag behöver lite lantluft i systemet. Efter regnet kom just solen. Tackar!!

Skickar en stor tanke till en väldigt speciell vän. Ta hand om Dig. Det finns bara EN Du. Och du är som bäst när du mår bra. Så låt dig själv få vila. Va ego. Bokstavligen SKIT I ALLT. Snart...värmen och solen...det är dit du ska orka. Och sen inte längre än till poolen/havet och tillbaka till solsängen.
Du är så värd det!!! (Fast har du en säck över att stoppa mig i...så hånkar jag såklart på ;-) )

Nu tar vi helg hörrni.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards