Alla inlägg den 19 maj 2014

Av csa - 19 maj 2014 16:38

Man behöver aldrig oroa sig för att det kommer någon oanmäld.
Det är bara att lugnt vända blad i boken och låta besöket få veta hur upptäckt den/de är.
Duktiga vovvar!

Här är det väldigt skönt med några som ser till en.
Det är liksom deras jobb.

För övrigt kan jag föra min talan duktigt själv.
Folk tror de vet så förbannat mycket. Lägga ner lite energi på sitt eget kanske? Lägga ner lite på att städa sitt eget skåp? Sluta tro och kanske eventuellt...fråga någon bättre vetande? Det kan ju vara bra.
OM man inte bara vill prata skit förstås. Då tycker jag man ska fortsätta precis i samma stil som alltid. Om man sen tror att man ska få någon som ställer upp, lyssnar och gör allt den hela tiden gjort (men aldrig fått annat än skit tillbaka) ja då är det lika bra man gillar sig själv väldigt mycket.
För det kommer bli ensamt. Väldigt ensamt. Jag tänker aldrig mer vara den jag varit.
Förlåtelse finns inte.
För genom allt jag gjort har det bara placerat mig där jag är idag.
Och det fick man visst skit för också. Aldrig ett tack ens.

Ljuvliga människor det finns.
Hoppas de gråter sig till sömns, lider av brinnande huvudvärk och mår allmänt vidrigt livet ut för vad de gör mot andra.

Ikväll blir det vinst.

Av csa - 19 maj 2014 12:16

<3

Mattes bästis hela dagen.

Av csa - 19 maj 2014 09:51

Då var den igång.
En ny vecka.
Med ett slut som kommer heta duga. Spännande!!!

Men än är vi ju inte där.
Passa på å vila massor tills helgen så man orkar med allt är min idé.
Just nu är jag trött som en snigel. Hoppas tjejerna har lust att hjälpa mig fixa deras rum.
Någon skulle behöva orka städa lite också. Just nu tror jag att jag avstår tjänsten.
Tar en liten paus nu, så kanske jag piggnar till.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards