Alla inlägg den 4 maj 2014

Av csa - 4 maj 2014 15:15

Vaknade ungefär 300 ggr under natten.

Jättekonstiga drömmar...och oro?!...nack-och huvudvärk. 

Tvingade mig kvar i sängen till kl 7 sen väckte jag nog alla...sry lilla familjen. 

Men Hoffa vart glad!!! Släpp ut mig!! Frukost!! Snabba påååå!!!!!

Doris instämde i mat-sången.

Bosse?! Han tar de lugnt han... Han vet ju att vad som än händer så får han uppleva det först.   Storebrors-reglen är ju hans numera. Och han börjar äntligen älska rollen och äran. 


Packade ihop efter en liten promis med hundarna.

Kom hem vid 11.

Packade ur vagnen. Dammsög och våttorkade den fit for next mission.

Härlig känsla!


Men...annars...inte så bra. Eller inte bra alls. Det kom från ingenstans. 

Jag kände mig sjuk på alla vis.


Det blev iaf mat senare...men något annat än det blev det inte för min del. Totalt däckad.


 


Skitslut på en annars jätteskön helg.

Det var som sambon sa... "...kunde varit 10 flera grader...lite mindre blåst...men knappt lugnare..."

Bra ord. 

Tack familjen!! Ni har tagit hand om mig väl.   Och vi kan ju alltid fnissa åt minnena. Hoffa som badade i rödvin eller varför inte torrdasset...



Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards