Alla inlägg den 15 maj 2014

Av csa - 15 maj 2014 12:29

Så skulle man ha det.
Men...det har jag för dåligt liv för att göra.
Och när skulle man hinna med sånt?

...när man har ju så mycket "roligare" saker för sig i livet.
Sjukskriven för återhämtning. Jojo. "-Vänta jag ska bara hinna fylla i "lite" papper först...och ringa...och fråga...och...och..."

Längtar dock efter de där bättre tiderna. Men jag har guldkorn i min lilla "sjuka" livslunk iaf. Har de bra.
Jag har ju mina hundar. Familjen kan va snäll. De håller en i tassen varje dag. Vid vilket mående som helst.
Ja. Katten lever fortfarande hon med. På nåder. #omgång77

Men det är inte värst ställt här.
Jag kan gå, stå och andas. Inga synliga defekter. Som borde störa alltför mycket. ;-) Kolla bort annars. Fritt land.
Stackars folk som har det värre!!!! Hur orkar de??? :'-(
Och då menar jag de som på riktigt har det värre!! Inte de som bara ska...för de finns de å.

Nu är nästan allt ifyllt. Vila är jag hemma för. Mao har jag den lagliga rätten att gå och sova en stund nu.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards