Alla inlägg den 21 maj 2014

Av csa - 21 maj 2014 18:56

Jag somnade en stund.
Frågor på det?
(Tur att bilden inte riktigt visar kulören rätt...hehe...)

Tur jag inte kan ta bilder på ryggen också.
Hahahaha!!!!
Så de kan bli.

Det finns de som inte ligger i solen iaf. De ligger inte ens i solstol även om den är i skuggan.

Inte mycket väsen från vovvarna idag inte. T o m Doris har legat inne. Då äre varmt!
29,9 såg jag på panelen.
Och "värre" ska de visst bli.
Härligt!!

Det lilla projektet är snart klart.
Bara specialbehandlas med jox nåt först. Och lite krokar eller liknande. Sen har vi äntligen vårat sideboard som vi aldrig hittade något liknande, av mått o höjd som föll i smaken o plånboken, någonstans.

Tycker det blev fint!
Lastpallsgruppen på FB får tacket för inspirationen.

Nu ska en hund i blöt om en stund. Lite päls kan ju iaf få vara ren päls inför helgen.
Middag vore smart att inta också.
För inte tala om en insmörjning... ;-)

Hoppas morgondagen bli kul!

Av csa - 21 maj 2014 10:52

SOVA. Äta. Motionera. VILA.
Plättlätt. Älle...
Hur kan så lite vara så...omöjligt?

Jag tänker börja min dag här.
Sovit illa. Så jag hoppas jag somnar om.

Det är sommar hemma nu, Carola.
Hoppas älsklingen mår bättre idag. Och att ni får/fått ladda er lite iaf. <3
Man får ta vara på det lilla. Även om.

Tokiga Hoffa. Står här under studsmattan och puffar på mig. Stark liten kille den där. Haha!!! Älskade lurv <3 <3 <3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards