Alla inlägg den 1 juni 2016

Av csa - 1 juni 2016 23:54

Men...
Början på nåt nytt.

Nu är det början på natt.

Av csa - 1 juni 2016 00:23

En ok dag.
Varm å skön. Sol. Underbara tid!!!

Jobbat. Både med ditt och sjv. Roligt att flänga lite. Tiden går fort då. Och man hinner inte tänka så mycket.

Förutom på att ta ledigt. ;-) Det är kanske NU jag ska passa på???? Hur vet man det?? Ångrar jag mig om jag inte gör det???

Och mitt i allt svetsade av sterila påsar.... Är det kanske dags att ta tag i den där boken nu? Jag kanske ska det?? Min historia. Min kamp. Ganska magstarkt titel...Får komma på nån annan....
Men jag kan ju börja skissa på? Innan jag har glömt vad jag hittills haft att knöa med. För inte tala om allt spännande som kommer ske?
Spännande är kanske inte rätt ord. För vissa. Men för mig....vet inte!? Har ju inte vant mig vid tanken än. Liksom.

Men en vacker dag sitter jag nog här och vill läsa igenom alla tankar som snurrar runt i huvudet just nu.
För då. Då har jag facit. Jag kommer ångra mig om jag låter bli.

Det var ju faktiskt rätt skönt att skriva av sig när jag "bara" var utbränd.
Just nu vill nog också mycket ut.

Hm...klura vidare...en annan gång.
Nu ska jag sova.
Nattinatt.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards