Alla inlägg den 13 juni 2016

Av csa - 13 juni 2016 20:30


 

Inskriven. Prover tagna. 100 infon. Rundvandring. Smet ut på stan...


Usch vilken dag. Vantrivdes så in i   . Man blir ju sjuk av att vara på sånna där ställen!!! Miljön med folk med droppställningar med div. påsar hängandes från...folk utan hår...folk med konstiga omslag...rullstolar...larm ideligen... Nej. Jag kan inte solla mig till den skaran. Har lite svårt för det. Eller väldigt svårt ska väl sägas...


På nåt vis överlevde jag dagen.

Och somnade också.



Av csa - 13 juni 2016 00:31

Igår...

Var det allt från stammande till IKEA och ben begravda i rabatten.

Idag.
Började som om Fan själv flyttat in. Mått riktigt skit!!!! Spytt och mer därtill...
Både en och två matcher av cupen hann passera innan jag skakig och frusen kom mig iväg. Fy fan!!!

Men det blev en fin dag för dottern och lag 2, som hon stod i mål för.
Enda till semi tog de sig. Och det blev en rejäl rysare.
I sista minuten av ordinarie tid - 3-3!!
Efter 2x förlängningar - 4-4!!!
Sen kom straffarna som avgjorde... 5 straffar/lag. Slutade 3-5 när alla de var gjorda.

Dottern tog såklart (hon som är som sin mamma...) på sig en stor del av skulden. Hur mkt man än förklarar att de är ett LAG. Ett lag som alla är medverkande i både vinster OCH förluster. Dessutom sååå jämn match mot både förra årets och årets vinnare liksom.
Hon kommer över det.
Men är man vinnarskalle så är man <3

Sambon är redo för inläggning på sjukan efter sin dag tror jag. Steeeel.

Den där gula domaren...det är han det.
Han som lyckades både fria och utvisa några killar från plan. Tror han skött sig ganska bra!??

Har nu nästan packat allt för "Mitt livs resa" imorgon. Papprena är ifyllda.

Och jag är nog för första gången inte helt bekväm i alltet.

Gonatt. Lång dag väntar imorgon...nervös dag...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards