Alla inlägg den 7 juni 2016

Av csa - 7 juni 2016 23:32

Frukost. Det bästa målet på dagen enligt mig numera. Sen jag fick ordning på magen.

Eller ja...


Idag var jag illamående redan när jag klev upp. Så det fick bli typ 4 flingor och lite fil. Sen höll allt på att komma upp. Så jag la ner det projektet.

Åkte till lasarettet och fick omgående en annan frulle. Alltså fy fan va äckligt!!!!! Aldrig mer!!!


 

Malou på TV:n (hitta ingen fjärrkontroll så jag kunde ju inte byta kanal) och Kontrastmedel i literformat.  

Kan en dag bli hemskare i starten???

"-Ett glas i kvarten tills det är dags!", sa den gulliga lilla sköterskan käckt.

Hon har nog aldrig behövt inta detta...gissar jag...för då hade hon inte sett så glad ut.  


Efter första glaset ville jag spy. Gissa hur kul det var att förtära detta i över 2 timmar... Med ett avbrott för att få nästa uppiggande detalj.


 

Yoohoo!! Partytajm!!


När jag väl hade kommit in så gick det iaf undan. Har de ackordslön månne???   


På upplevelseskalan så var detta väldigt annorlunda mot MR. För det första så åkte jag fram och tillbaka så många gånger att jag nästan blev åksjuk. Därtill ombedd att ta djupa andetag...hålla andan...andas ut i omgångar. För det andra så var det rätt obehagligt när de tryckte in vätskan i armen samtidigt som de strålade. Om jag ska likna det vid något jag kan tro...så var det som att kroppen plötsligt upphettades till 100 grader från hals till ljumskar på 2 sekunder.


 

Lånad bild. Men nåt såhär såg dagens farkost ut.


Sen fick jag inte åka hem inte.

Det var bara att sätta sig och vänta igen. Men kissa fick jag nu iaf!!! Underbart!!!


Blev till sist av med kanylen i armen, dubbelkollad så jag visste vem jag var och vart (typ) och sen åka hemåt.

Hungrig som en varg!!! Burgaren satt bra.


Sen stod det vila på schemat i några timmar. Så trött!! Slut i kroppen. Orkar ju ingenting...  


Då jag ledsamt nog kommer missa tjejernas skolavslutning nästa vecka fanns det sen bara en sak att ta tag i. Sminka på fejset mammarollen och gå på Näslundskvällen. Man orkar mer än man tror!!! Fast nu bestod ju bara orken till att stå och sitta, lyssna och klappa lite händer. Men iaf.


Så sjukt stolt över mina döttrar.

Den ena sjöng så fint med sin klass!!! Insåg att hon nu plötligt växt om typ alla utan killarna i klassen. Hon som var kortast..igår?!


 

Med blommor i sitt hår...  


Den andra arvingen ska vi inte tala om. Stå med mick och presentera alla uppträdanden!!! Jag hade INTE gjort´et. Och även hon sjöng med sin klass. Hihi..hon har däremot gått från att varit längst till kortast.


 

Mitt i klungan i jeansshorts och blus.   


Resten av kvällen har bestått av middag och brännboll (!) med fotboll. Vi hitta inga tennisbollar. Hundar och ungar...och sambon hade skoj!! Själv är jag glad över att alla fönster förblev hela...samt att jag har livet kvar. Livsfarligt ju!!!


Fast ingen hade lust att varken gå in eller sova så blir det ju kväll. Imorgon onsdag. Jobb och skola.

Om jag talar för mig själv så längtar jag till jobbet. Men lite ledigt tror jag att jag ska fråga efter. Tror jag behöver det.



Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards