Alla inlägg den 5 juni 2016

Av csa - 5 juni 2016 23:45

Började dagen på allraste bästa vis. Livskvalité!!!


   

Det kan inte bli bättre!!

Déjà vu, Kaj???


Vidare blev det både hämtad dotter, frukost och påbörjande av murning.


Sen försvann en dotter till Linus.

Jag fick meddelande och sen samtal... Och slog till. Nationaldagstävlingarna på Strömsholm. Det är ju inte många sånna man missat genom åren. Så vacker plats, bara för att nämna EN detalj man inte vill missa.

Och eftersom det var så bra...så hann vi se allt. Överallt.


       

Fältävlan - Ridsportens kanske tuffaste sport

Dressyr - Vackrare kan det inte bli.

Hoppning - Höjderna av svindelfas.

Och så lilla Vinnie - För den som sett Tips-reklamer fattar.


Vi satt länge (efter att ha letat kaffe i typ en timme) och bara pratade i solen. Det är ju tyvärr så sällan det hinns med. Just nu släppte J allt och offrade sin enda lediga dag - bara för mig!!! Inte alla som har en sån bästa vän inte. Jag har tur!!!!


Vi åkte hem vid 17-18 tiden. Solbrända och väldigt nöjda.


Hannah fick jag hem till sist. Hade inte gått någon nöd på henne under dagen direkt. Hon hittade och firade en alldeles egen Vinnie (Aladin)   


Sambon och Ida dök upp efter 20 tiden. Deras eftermiddag på Friends Arena var nog ganska ok den med.


 

Ida (med flaggan runt sig) och nästan alla hennes fotbollskompisar.

Sverige-Wales. Slutade 3-0. Och de hade ju sett Zlatan liksom.

Jag antar att detta var en stor upplevelse för fotbollstokar.


Vi avslutade sen kvällen med god mat och plöjde både en Beck-film och en Di Caprio.


En dag att minnas!!!

  


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards