Alla inlägg den 8 juni 2016

Av csa - 8 juni 2016 22:17

Det var en sliten dag som passerat idag. Ont i magen kort och gott. Hoppas att det går över under natten bara...

Stod ut på jobbet till 14, sen fick det vara nog. Hela vänstra sidan värker!!

Men det var såklart inga problem att slänga in handduken. Jag har en fantastisk arbetsgivare!! Måste påtalas.


Kom hem och somnade. Sov som en stock faktiskt. Jag är så trött nu att jag bara får inse att jag inte orkar hålla tempo just nu. Men det blir ju bättre. Sen.


De två luddskallarna här hemma. De ser då för hemska ut. Båda behöver badas!!! Men...

De fick varsin ordentlig genomkamning och kloklippning. Grådassiga, fällningsmjälliga...de är inte vackra på utsidan nu inte. Men tur att insidan räknas bäst.


 

Det blev inte mycket Tessi kvar här inte.  

Tänk va fort det vänder.

Nyss såg hon ju ut såhär och då regndränkt.   


 

Blir vassen ett tag nu då...  Eller helt enkelt bara badning med vänner?! 


Ska ta tidig kväll nu. Så trött. Och magen måste ge sig tills imorgon!!! Jag har ju både APT-fest och en match jag vill gå på.

Kram på Er alla goa människor som tänker på mig och håller både tummar, tassar och allt.



Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards