Alla inlägg den 2 april 2010

Av csa - 2 april 2010 10:00

Har lite å stå i just nu...(nån husse fyller visst år...också ...blir nog kinkig utan present å sånt...) ...så det blir ingen lång-blogg just nu. Men det kommer mera senare!  (För den som har en kvarts läsningstid till övers...)

Men jag måste bara skriva (här också såååklart är man mallig så är man) att min fantastiska gull-gubbe Falcon blir 10 (berner)-år idag!!! Det är en bedrift bara att bli så gammal av denna ras...men det är en större bedrift att bli och vara en FALCON!!


Ett relativt nytaget kort på min goding!! Hoppas kameran vill idag så jag kan ta nåt dagsfärskt. Dagen till ära...han är lovad ett lydnadspass!! Och det är ju det minsta man kan ge honom en dag som denna.


//Stina
 
Komm.:
Lina:
Trodde ni var och fixade Kajs present igår? Fram med den rosa rosetten bara.
Hoppas bästaste, finaste Falcon får en kanondag och nån extra puss av Bubblan.
Kram på er allihop!
 
Ingrid & Knodden:
Grattis Falcon & Kaj.

Ingrid
 
AnnCatrin:
hallå!
Stort grattis till Falcon!!!!!! härligt med pigga gamla gubbar!
Roligt med en liten fröken oxå!
kramen AC........och naturligtvis en liten grattis hälsning till hussen i huset oxå!
 
Sanna:
STORT grattis till finaste Falcon!!
Kram!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards