Alla inlägg den 9 april 2010

Av csa - 9 april 2010 20:00

Dagen med stor härlighet över äro kommen igen. Den kunde inte kommit mer lägligt. Hade den här veckan varit full hade jag dött... Nerverna behöver vila. Tålamodet måste fyllas på. Batterier laddas...Umgänge med familjen från morgon till kväll utan en minuts neggon inblandat - Ljuvligt!!

Idag förenades jag med Golfen igen. Som jag längtat. Men..??... När jag lämna över den i sambons blyfötter i höstas vill jag minnas att den var skinande ren både utvändigt och invändigt.  Vad har hänt sen dess skulle jag vilja ha svar på... Hm... Någons helgschema fick en notering om bilvård tror jag...
Bussen har nu fått sommardäck så nu är vintern slut! Basta!!!

Hade lite otur idag. Brakade ryggen redan i starten. Böjde mig ner och "knak" sa det.  Ålderdom eller otur? Har bitit ihop arbetsdagen ut iaf och på lunchen vågade jag mig på att försöka sträcka ut den. OJ va det knakade till. Vet att det kan gå åt "tokfelhåll" på det viset...men jag chansa. Det gick bra och det blev lite bättre. Men en brinnande känsla har förföljt mig dagen ut... Funderar på varför jag uthärdade hela dagen egentligen. Vem tackar mig för det? Ibland är envishet inte av godo...svårt att erkänna för en röd gris...

Dock tog jag en lång vilostund vid hemkomsten och nu känns det riktigt skapligt. Vill inte ha en helg böjd som en mäla, men jag tror jag kommer klara mig. Hoppas på det iaf! Ska ta det lugnt.

Helgen är påbörjad och det enda inplanerade just nu är Solsidan ikväll. Och en hårfärgning misstänker jag inte skulle sitta helt fel...


//Stina
 
Komm.:
Lindha:
Hallå i stugan!
Här kommer ett par rader från Lindha (med Prisma). Ville bara slänga ut en blänkare om att jag startat en webshop med handgjorda barnartiklar i textil. Välkommen in och kika…
http:// www.byliha.cybersite .nu
Kram Lindha
 
AnnCatrin:
Hallå!
ok då, dagens bekännelse, vi ringde 118118 och fick din adress, köpte ett kort som vi skulle stoppa i brevlådan " tack för kaffet"........men sen bodde du en timme bort åt fel håll enligt Greta gaphals.......så vi la ner det projektet, vi var nog vilse i pannkakan som det var utan att behöva övernatta på Lundbacken *asg*
men som reklamen säger.......plötslig t så händer det......och när du minst anar så står vi där som några vilsna hönor på din uppfart ;0)
kramen AC

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards