Alla inlägg den 6 april 2010

Av csa - 6 april 2010 21:45

Påskledigheten är slut. Jobb på schemat och en envis väckarklocka som skråla kl. 4:45... Äsch! Men säg det sköna som varar för evigt va? Men om det skulle vara för evigt...skulle man då uppskatta det lika mkt?  Just exakt nu...Joooo va härligt!!  

Dock var det ingen fara att vara tillbaka igen. Jag fällde en idé för chefen som jag gått och klurat på...och hon gilla den lika mkt som jag. Så nu får jag lära mig massa nytt och sånt gillar jag!  Just för tillfället snurrar alla detaljer på ganska fint i skallen...men som sagt. Gillar när nytt får förvaltas!

Sen fick tyvärr Bubblan åka hem idag.  Inte för att det på nåt vis drabbar henne förstås men vi... Sambon hade totalt missat att han har åkt på två-dagars kursande som drar igång imorgonbitti redan... Jättetråkigt och döttrarna saknar henne massor!!! Ja, grabbarna med såklart. De stod i fönstret och undra vart "lillesyrran" tog vägen... Men vi hoppas såklart att hon snart är tillbaka på kollo igen! Och då längre än ynka 5 dagar som vi hade hoppats på från start.  
Tjejerna hade många tankar vi läggningen...

-Mamma har Bubblan åkt hem nu?
-Ja, nu är hon snart hemma med sina hundkompisar igen.
-Men hon kommer tillbaka snart igen va?
-Ja...har vi tur får vi låna henne igen...
-Bra! Och då vill vi ha en söta bruna - också!!

(Lina:...Trolla ligger farligt bra till...)

Har haft en trevlig eftermiddag här och träffat nästan hela Bernerbergets Kennel på köpet. Hanns med lite fika och smalltalk innan Lina släpptes hem igen. Tack för att du orkade hälsa på. Alltid lika trevligt!!

Näe...får nu ta och gosa med de "få" hundar som är kvar här. Iofs de bästa av alla jag vet, så det går ingen nöd på varken dem eller matte förstås. Men det har varit en lite extra mysig vecka med den lilla puss-fian - helt klart! 


//Stina
 
Komm.:
Lina:
Bubblan kommer gärna tillbaka då tillfälle ges. Trolla kan säkert också tänka sig ett harem av killar!
Tack snälla för god middag och trevligt sällskap, sa vi varannan tisdag framöver eller?
Kram på er

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards