Alla inlägg den 24 april 2010

Av csa - 24 april 2010 19:30

"Tiden går och min blogg stilla står!"

Måste nog få ner några rader nu tror jag. Om inte annat för Anders skull . Han vill ju gärna veta vad vi andra pysslar med liksom...Nu vet ju han att vi lever iom att vi sågs idag men jag kör iaf... Han kanske glömmer!?

Har jobbat sen sist. 3 st 12-timmarspass den här veckan. Det gör jag inte om på ett tag. Inte i det tempot iaf. Phu!! Men nu kan ingen komma och säga att man inte ställer upp iaf. För det var ju det jag gjorde. Så kvällarna har ju varit lite ovaggade om man säger så.

Igår när jag slutade så kördes barnen till mor och far. De nöjda och först även jag, med lite lugn och ro... Men fasen så tyst och tomt det blev?!  Men det är kanske lite bra att vi får vara ifrån varann också. En av dem håller jag på att odla en gemensam navelsträng med igen så... Igår kväll blev det lite onyttigt ätande och slöande för oss återstående i flocken. Dante fick ett behövligt bad också. Men pälsen satt tyvärr inte kvar efteråt...

Idag har vi varit på rasklubbens årsmöte. Det var...intressant. Eller nåt sånt.  Jag är väl kanske bara lite okunnig/oengagerad/icke-bryende...men det verkar vara lite komplicerade förhållanden här och där. Kom trots detta rask fram till att det enda en-av-de-fyra inte behöver, för att få det värre...är ännu en knasboll involverad. Så nu ska jag nog ha en Grosser tror jag.  Det kommer blir succé...eller...?!...

Kom hem tack vare snälla Felicia!!  För hade jag varit tvungen att vänta ut karln...ja då hade man nog fått vänta. Vet inte om det är hans grej att komma förstå och åka sist?? Jag är inte sån. Jag kommer inte bli sån. Jag bör inte bli sån. Jag hatar sånt...

Nu ännu en hund i badet. Den lär bli nakenfis på den. Vi har medflyt här just nu!! Nån som märker det??  Och det där med att det är bäst att deltaga och inte vinna...äh...stopp uppét nånstans va?  Vem fan kommer ihåg vem som kom 7:a i öppenklassen utan nåt mer t ex?  Nåja. Rocklunda imorgon sägs det...


//Stina
 
Komm.:
Sinnika:
Ska du ställa ut så håller jag tummen, annars får ni ha en trevlig dag. Kanske jag blir nyfiken och kommer och kikar!

Ses kanske
 
Sinnika:
Jag var ju där idag och träffade er! Ni var så fina allesamman, mörka och ljusiga du vet. Bosse var så söt och goo, Selina hon slickade hela armen när jag kom hem, Selma hon fnös och gick och la sig. Pratade med en uppfödare av pudel och afgan och tänk vad man får lära sig mycket. Hon hade amrisar som hade öronproblem så jag fick massor med tips. Selma blev som en ny hund, hon fick en dusch och luktar lite bättre nu. Annars luktar hon bara ullstrumpa stackarn.
Nog om det, trevligt att träffas det blir ju inte allt för ofta och Dante och Bosse är bara så snygga och, ja det finns inte ord som räcker.

Ha det så gott tills nästa gång! Krammmmm

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards