Alla inlägg den 1 april 2013

Av csa - 1 april 2013 22:26

Det enda sånt som hänt mig idag var redan kl 3 imorse. Vakna med jordens halsont.   

Nyser. Snorar. Halsen. Feber just nu.

En klassisk förkylning. Deee va ju länge sen...   


Imunförsvarets jag inte har...spelar mig återigen ur händerna... #stön


Just nu har jag vickat i mig en enorm kopp med:


 

Luktar och smakar godis. Prova!!


Dagen, hälsan till trots, har spenderats ute. Träden har fått sin beskärda del. Verkar inte som nån annan hade tänkt göra det åt oss. Skönt NU att ha det gjort. Det är i senaste laget i år. Eller nåt?!

Alla involverade, på sina olika vis...


 


Dock gav jag upp först. Frös som en gris och gick och la mig på soffan och somnade. Helt färdig! Av ingenting?

Sov från och till i flera timmar. Raggsockor, tjockfilt. Förbannat.

Termometern visade ju just en klar förhöjning i temp så det är kanske inte så konstigt att jag mår som jag mår.

BEHÖVER VÄRME NUUUU!!!

Hannahs harklande å snorande...tack lilla gumman för att du delger mamsen med sånt.   Jag tar det dock hellre, bara hon får vara frisk. Och jag med för den delen. Önsketänkande är inte fel.


Sovdags.


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards