Alla inlägg den 13 april 2013

AJ!

Av csa - 13 april 2013 22:58

Träningsvärk modell ENORM på ingång.

Just nu bara mörbultad i hela kroppen. Stel som en planka.

Vet EXAKT vart varenda kroppsdel sitter.

Trampa snett lyckades jag också med. Hälsenan låter inte riktigt normalt än, men jag kan gå iaf.


Men SÅ KUL som det är med innebandy så kan man ju inte låta bli. Glad över att bara få vara med.

Vet inte om jag gör så jättemycket för laget, men hoppas så.

Två bra chanser att göra mål. F-n så nära det sista var!! Bollen stanna typ på mållinjen. Gaaaah!!!

Nåja.


Dock tycker jag siffrorna talar för sig själv om hur dåliga/bra vi var. 0-1, 1-2, 1-2, "vinst" då motståndarna spelade fulspel är min analys. Laget satt på läktaren och kollade på "sin" match. Tur någon upptäckte det. Annars hade de gladeligen tagit på sig en seger där. Idioter. Sista matchen 1-2, den med. Totalt 5 matcher alltså.

Kortfattat. Att förlora med ett ynka mål mot förra årets vinnare av hela cupen är BRA. Att "allt" de andra sköt på vårt mål trillade in och "inget" vi presterade hade lika stor tur är rätt OBRA.

Vi har sån otur, sån otur. På riktigt!!


Några fulheter får jag väl ta med mig i graven. Men när jag fick veta i efterhand att den ena plågade våran gravida spelare så känns det inte så elakt att jag "justerade" hennes fingrar/hand så pass att hon inte kom ut på plan mera den matchen.


Nu ska jag nog sova, på riktigt.

Så trött och så matt.


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards