Alla inlägg den 6 april 2013

Av csa - 6 april 2013 21:23

"Va kan va bättre?"

Det var Hannahs ord om idag. Nu kan jag ju tänka mig x antal bättre dagar...men tanken var god. Dagen har varit fin!!


Mitt på dagen bar det av till Åsbytrakten.

Djurkoll, promenadstig och Kött- och Vilthandeln.


   

De klarar sig rätt fint på egen hand de här 3. Iaf är det vad de tror.   


Hittar just nu bara på hyss vid datorn. Bara massor av VILL-HA!!!! överallt.   Förbaskat...

Men den som jag verkligen inte kan släppa, borde jag inte få den liksom!???!! Har ju trånat sen i januari (minst) efter den...!!!!

Ätit en ljuvlig grillmiddag nu. Lagomt mätt, bra!!! Trasslar förvisso fortfarande i tänderna efter majskolven...men får väl se det som snacks   och va nöjd med det?!!


Har insett att det idag är en vecka kvar tills det smäller... Ojojajaja...

Tur det är en lång vecka (fan för långfredagen dock) för jag behöver verkligen kurera mig helt bra!!! och gärna bättre än bra, på den korta tiden. Men både jag och döttrarna rosslar, hostar och snorar en hel del ännu.

Dessa minusgrader to blame. Så är det!!

Började idag fundera på om man ska plocka undan allt som har med vinter att göra (i klädväg). Men törs man verkligen det? Ser och hör ju att det möglar både här och där i landet. Skärpning Sverige!!! Det räcker nu.


 

Helgfina naglar kan man iaf fixa, oberoende väder å vind   
Sambon fick inte sina snyggifierade!!   


Tid att avlägga lite planering nurå...hehe...


Av csa - 6 april 2013 00:50

Hitta nyss ett häftigt "horoskop" på FB.


Jaha...jag...?


AN ACCURATE HOROSCOPE FOR THE WHOLE YEAR 2013!

This is the real deal. Try ignoring it, and the first thing you'll notice is having a horrible day starting tomorrow...


PISCES - The Partner for Life (February 19 to March 20)
Caring and kind. Smart. Likes to be the center of attention. Very organized. High appeal to opposite sex. Likes to have the last word. Good to find, but hard to keep. Passionate, wonderful lovers. Fun to be around. Too trusting at times and gets hurt easily. VERY caring. They always try to do the right thing and sometimes get the short end of the stick. They sometimes get used by others and get hurt because of their trusting. Extremely weird but in a good way. Good sense of humor!! Thoughtful. Loves to joke. Very popular. Silly, fun and sweet. Good friend to others but needs to be choosy on who they allow their friends to be.


Nu delade jag ju denna här, där...men inte av syftet att jag tror på att jag får 5 års olycka om jag INTE gjorde det...utan för att jag tyckte det fanns detaljer jag kan instämma i. Helt enkelt kul att läsa. Dock måste jag vara en liten avart... Det var lite för mkt snällt ovan kan tyckas.   


Sambon däremot...han borde nog dela´t. 16 års olycka vore ingen barnlek...för en han...  

Och det kommer från en som alltså är:

"Extremely weird but in a good way."  

Jag *gillar* den!!!


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards