Alla inlägg den 12 april 2013

Av csa - 12 april 2013 22:56

Pigg som en lärka är hon här Tanten vettni. Gammal å trött? Näää...inte en stund ens.   

Imorgonbitti...talar vi inte om.


Lååååång jobbardag idag.

Fattar inte att fredagar till 16 är typ dubbelt så långa som en vanlig vardag?!

Men likt förbaskat så sista 15 min så håller jag på med allt, överallt och får med andan i halsen skramla ihop mig för att ta helg.

Jag är komplicerad.


Jahapp. Annars då? Jodå!!

Förutom att min äldsta Pärla sover borta!!! på scoutläger, hennes allra första pirriga!!!, så är jag rätt lugn. #hyperventilerar

Förutom att det ÖSREGNAR ute sååå...

Hinkar vatten. Fick en riktig bärsmoothie till dessert idag. Allt för energi och bunkra upp vätskebalansen!!

För nå skalledunk ska inte få pajja morgondagen inte!!!

Måtte folk kunna bete sig som normala också imorgon. Har en känsla av att jag kan bli argsint annars. Alltså vi pratar om motståndarna nu. Mitt Lag är bara guldkantade hjältar allihopa!!   


Det är dags för Försvarets Innebandycup igen, med andra ord.

Hallelulja...va "död" jag kommer vara imorgonkväll....


Nu nattinatti! Måste va utvilad. Det är det minsta jag kan bidra med.   


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards