Alla inlägg den 5 april 2013

Av csa - 5 april 2013 22:14


 

Giving some PINK feeling to you =)


Det är aldrig fel med rosa. Att leva på sånna moln funkar också!! Har ett svagt minne om att sånt hänt mig. Har en annan känsla över att jag kommer så få uppleva om en inte alltför lång tid igen...   


Slutade relativt tidigt idag. Inte "i tid" för då kom högsta chefen med nollplan på hemgång... Men till sist gick bilen, för att hämta en dotter på förskolan då sambon är klen. Gammal också. Fatta kombon!!!   


Hamnade slutligen på BigINN...bland dårar och annat löst. Ett par där...ojoj. Antagligen ingen idé att de fortsätter med ihopskapet för att säga nåt på ett snällt vis. Kan man inte ens hålla sams i köttdisken, hur fan ska man lyckas bygga vidare på sånt?

Stackars mänskor. Stora problemets dag. Haha!!


Fick idag en smärre chock på jobbet. Innan jag började i dessa kretsar så tänkte jag stelt, perfekt, regler osv osv. Med erfarenhet dök ord som koder, bakåt, skumt...

Efter idag så fick jag verkligen fundera...!!

Min leverans. Vem är det i andra änden skulle jag då innerligt vilja veta!! Tänk om det är nåt snyggt!!!   


 

!! (??)


Kom över chocken men snacka om att nåt håller på å hända!!   


Tror det lutar åt en film nu... Är nöjd med det. Är antaligen inte vaken när den tar slut. Hehe.

  


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards