Alla inlägg den 3 april 2013

Av csa - 3 april 2013 22:04

Men jag tänkter INTE skvallra vad. Låt säga att jag bara "tar farväl" av några riktigt GODA vänner...    


Fan jag kommer sakna dem!! Meeeen...jag är på väg mot nya vägar och de hittar man inte med gamla kartor.   

Gudars va jag lät poétiskt smart just nu   Imponerad av mig själv, faktiskt!!


Och det blev jag tidigare idag med. Dagens Dubbel.

HerreGud vilka ord det kan ploppa ur en...när man liksom inte orkar bita i tungan längre.


Vet inte om det är allt snor i skallen som gör att jag säger saker jag inte borde...men nåja. Sagt är gjort. Det tog förhoppningsvis rätt. Och förhoppningsvis så slår det tillbaka åt mitt håll om det skulle behövas.


Eleven-paketet kom idag. Och jag är gladaste bruden i stan!! Äntligen har hårmiraklet i min ägo...igen!!! Fattar inte hur ICA tänkte när de gav upp den bästa produkten ever?! De kanske va det de inte gjorde...tänkte alltså...


Oppsi...nu håller batteriet på att ladda slut...bra iofs då kan jag påbörja min bästa gren - SOVA!!!


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards