Alla inlägg den 7 april 2013

Av csa - 7 april 2013 22:17

"Här är min nya blogg. Kolla gärna in den. Den kommer handla om dagens outfit, mode, hälsa, träning, goda råd och så ska jag visa alla mina ägodelar som jag köper varje dag på de dyraste varuhusen världen över, via nätet såklart. Pappa har ju inte tänkt betala nån ny shoppingtrip åt mig till NY förrän nästa månad..."


Varför finns det sånna bloggar?


De funderar säkert det samma om en annans.


Min dag har varit.

Sen blev det snöoväder. Som senare kom tillbaka i värre upplaga. Den bästaste av bilder cirkulerar för säkert 30 varvet på fb just nu... Den är iaf delad över 23 200 ggr. Vi är några som är rätt överrens om detta budskap!


Men dö då Vinterjävel!!!!!!!

   


Det är mkt beröm nu. Och mer kommer det. Alla ska inte ha det. Fööör många får det. Jag SKA ha det! I massor!! (Varför vet få...och fler behöver knappast veta´t heller...)

Lager 157. Första allmosan.

Blev bara några linnen då jag inte kunde falla pladask.


City Gross.

Massa gotter kom med hem. Älskar den affären just pga det. Jag hittar massa tok. Och trots upprepade borttappningar av barn där inne så gick det faktiskt riktigt bra idag!!   Kan bero på att Hannah förpassades i kundvagnen förstås... Lite som att eliminera riskerna. Det funkade ju dock.


Tacos till middag. Läxan gjord på alla plan. Inte ett fel i boken. Yes I´m good.


Har väl bara en sak till att orda om idag...


 



Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards