Alla inlägg den 4 april 2013

Av csa - 4 april 2013 21:56

  En dag som skiljt sig.

Fått ta emot skit jag inte på en fläck tänkte ta...och never will.

Jag är jag och jag är som jag är. Jag ruckar inte på mitt tycke ens om the greatest ber mig.

Tagit emot uppskattning!

Tagit emot leenden. Sura miner. Fjanteri...och Suck-up´s.

Tagits emot av lycka, fundersamhet, bus.


Det händer rätt mkt på en dag om man bara tänker efter.


Nu är jag igång. Förkylningen har övergått i mindre snörvel och mer hosta... Sjukt sugen på choklad...


Kvällen har spenderat ihop med mina döttrar. Det har väl hänt förr...och lär väl hända "några" gånger till. Fritid för mig, kan man säga.  

Vi fixade i deras rum. Förvandlade kaoset till något mildare. Spelade flera riktigt tjejiga spel!! Busat!! Gud va jag skrattat!!!   Och de fick se många sidor av sin mamma de inte sett förr. Hakor slog i backen.  

Fått så mkt information jag inte hade en plan på att vilja veta... Men jag är inte så förvånad. Om man tänker tillbaka så har jag väl varit i den där åldern själv. Då var det mkt som snurrade...och skulle testas...  


Att umgås med sina barn såhär är ROLIGT på RIKTIGT.

Man missar nåt om man inte tar den chansen. Den kommer inte igen. De är 7 och 9 år i detta nu. Aldrig mer.

Kläckte en stor hemlis för dem. De storsmilade!!! Spekulerade. Det är ett bra betyg det.   För det är ju inte alltid som föräldraplaner går hem...hehe...


Det blev tydligen fredag imorgon bara sådär snabbt?!

Det ska handlas nåt jag aldrig trodde jag skulle införskaffa.

Undrens tid är fan inte förbi!

Det ska sovas gott nu.


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards