Alla inlägg den 4 september 2014

Av csa - 4 september 2014 20:49

Föräldramöte nummer två med barn nummer ett.

Jag gick inte. 

Kul (fast mest förfärande faktiskt) att fler än jag hade åsikter om en sak. En personal. Ska bli spännande o få höra vad rektorn kommer ha för åsikt sen... Reaktion och åtgärd är ett måste!! 


Jobbet gick galant. De va rätt ensamt. Och det är BRA. Inte en grej att fastna på. 

Imorgon kan bli spännande. Stängt. Och tydligen nytt på mitt bord. Det ska gå bra. 


Annars. 

Det måste skärpas till. Det måste blir lugnt. Vet bara inte hur det ska gå till. Ska förhoppningsvis inte grubbla på det inatt.

Behöver sömn!!! MÄNGDER av sömn. Sätter jag mig så nästan sover jag. När jag går och lägger mig är jag klarvaken. 


Satt igår (utan att somna) och tyckte en stund. Packa vagnen till helgen...det skulle vi väl kunna göra? 

Idag kom jag på att det är torsdag.

Det var måndag "hos mig". 


Det är nog dags att stanna tiden och pausa. 

Hinner bevisligen inte med längre.


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards