Alla inlägg den 22 september 2014

Av csa - 22 september 2014 20:37

Om någon lyssnar.
Håller med. Riktigt instämmer o beklagar... Och sen vips nappar rakt av på ämnet som de tidigare beklagat...o liksom ser det som nåt bra då tydligen (!?)

Va ska man tro?
Får en känsla av dåligt faktiskt. Riktigt dåligt.

"I will always be busy later..." säger jag.

Av csa - 22 september 2014 18:33

Har ett mission idag.
Saxen är involverad.
Men de är långt till övervåningen o jag har fastnat med kompisen i örat...

Inte Niclas utan appen i sig... ;-)

Och idioten (jag) åt nybakt bröd till middagen.
Great.
Då kan vi den här kvällen... :/

Dagen har innehållt ångest!!!!!
Kännt mig som kassaste morsan ever då ja inte hade hjärnan på rätt ställe imorse o därav INTE stannade hemma så kidsen kunde fått skjuts till bussen...
Det har ju liksom varit lite av extremväder idag kan man säga. För om Jag lättade från backen på förmiddagen...hur sjutton hade inte kidsen det som skulle ta sig över nejderna!???
Försöker att glömma o tänka bort. Men de gnager mig FAST jag bad om ursäkt och de tyckte inte det var något jag skulle må dåligt över... Gullungar <3

Har man koncentration för update idag??

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards