Alla inlägg den 24 september 2014

Av csa - 24 september 2014 22:37

"-Varför bloggar du...egentligen?"


Ja...varför äter du apelsin när du är sugen på det?

Varför regnar det på hösten?

Bajsar björnarna i skogen...?


För att jag har lust! För att jag kan sitta och skratta åt old news, minnas roligheter/jobbigheter genom den, ha som kom-ihåg, roa...ibland andra...ibland irritera... Men det är min sak! Jag skriver av mig. Om allt. Om inget. Om det jag har lust för... Eller att det kanske bara behöver spys ut.

På mitt sätt.

Fler borde.  


Andra gör som de vill. Jag gör som jag gör. 


Att jag skulle kunna vara till någon hjälp, IT-mässigt, idag var dock ett stort chockartat agerande från min egen sida. Jag skulle nog aldrig komma på tanken själv att skaffa en Nokia dock... Men nu funkar den! De blev ju bra det!!


Kvällen har 3/4 av familjen spenderat i Nibblehallen. Funderar på inflytt. De kommer bli fasen så mycket lättare vardagar (och delvis helger) då. Och vilket samkvämrum vi skulle få!!! Och va nära till godingar!!    

Alla på sina olika sätt. 


 


 


Det är helt normalt i vår familj. 

Omklädningsrum är min grej.   


När kommer Blacklist tillbaka??????


Det blir inte bättre än såhär.

Sommarn är ju slut. 


Av csa - 24 september 2014 12:44

Då, som genom en lugnande gest från ovan, dök äntligen kläder upp idag. Mitt i mina morrningar.
Att det tagit tid är ju nästan milt sagt.
De va både tur o i grevens tid det.
Orkar inte packa upp allt nerpackat ELLER frysa mera.

Takdroppet har börjat idag... Då är det bara att förbreda sig för nerförsbacke.
Har ja inte tid för!!

Nu har nog alvedonen börjat jobba...så gonatt en stund.
Är frusen, bihålstryck o yr idag. Gillas inte!!
Hade ju en sån MePlan idag. Bara å lägga ner så pumpen går normalt igen.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards