Alla inlägg den 21 september 2014

Av csa - 21 september 2014 21:57

Att vakna utvilad kl 8, ta en varm skön låååång dusch och sen bara ta hissen ner för att frossa hotellfulle.

Oslagbart!!!! 


Checkade ut och åkte sen lagomt hem för att på hemvägen "hitta" en A-lagsmatch.   

Som dessutom vinns av vårat lag.


   

De hade lekstuga kan man säga.


Vi stannade inte till nästkommande match. Men den hade de förlorat med ett ynka mål. Skit då. 


När vi kom hem så tackade vi av päronen och så i grevens tid monterades studsmattan ner.

Sen kom det bara regn och ännu mera regn resten av dagen. Det bokstavligen sköljer ner för stunden. 

Höst. På riktigt.   


Handla bör man. Och jag var så smarttänkt att jag passade på att ta vovvarna med mig och blev avsläppt så vi gick hem. Rätt dränkta kan man säga att vi blev. Men...med regnkläder så funkar de ju utmärkt. Torka får man göra sen. Skönt var det iaf!!!

Och nu vet jag att det tar ca 1 timme hem från Åsby. Går och också att gena på ett ställe om man vill. 


 

Bra memo!!!


När vi kom hem så hade Björn kommit med Doran. Åååh!! Sötnosan!!! Hon har haft en toppenhelg med sin "gamla" familj är jag övertygad om. Hade ju t o m haft en date med sin gamla bernerpolare Boris. Haha!!! Åker från bernerbjörnar och får umgås med en annan ist. Inte helt fel det va????   

När vi hade blåst de dränkta och kommit in så var ordningen återställd ganska omgående. Småttingar ska hållas kort!! Utifall de gjort nåt sattyg medans "morsan" varit borta ni vet. 


 

Gopropparna!!! Snacka om att de saknat varann. 


Nu ligger hon däremot där hon ska. I Idas säng och sover som en liten gris. Sååå nöjd!!!


Vi andra är rätt nöjt-trötta med veckan vi med kan man väl säga.

Den går iaf till historierna över MÅ-BRA-känsla. 

Man kan ju omöjligt få alla veckor att vara såhär. Men just nu tänker jag leva på detta länge länge!!!! 

Sen förra fredagen när vi drog ut med vagnen fram tills nu. Underbart säger jag bara!!!


Nu är det ju vardag igen då. Men jag får väl försöka ta med mig känslan från detta när det "spårar ur". 

Det ser bra ut såhär när jag läser det iaf. 


Nu blir det kudden strax. Borde kunna somna gott OCH sova sammanhängande sen. Det är ju sånt väder ute. Det bästa - ösregn. Skulle bara va lite åska och muller också, om den här idioten fick välja.



Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards