Alla inlägg den 7 maj 2015

Av csa - 7 maj 2015 21:54

Skämtsamt kallar jag Stockholm för "Migränstaden". Så även igår.

Jag skämtade!

Jag BAD inte om att åka dit för att FÅ skiten!!!!   


Ingen förstår skämt längre...


Jo. Någonstans (eventuellt överallt) på denna bilden har jag varit idag.


 

Vart? Hur jag kom dit?

Fråga inte mej. Jag körde inte!! Då hade vi väl fått se Helsingborg eller Sundsvall.

Och det hade väl varit lite för högt eller lågt. Antar jag?


DOCK.

Det var JAG som såg till så vi hittade HEM! DE NI!!!! Ring Aftonbladet, Expressen och Wikipedi!! Stina fixade biffen!!! (Ok..med hjälp av Google Maps...men nu behöver vi inte vara petiga tycker jag!!! Men om vi ska vara petiga. Min sprickade "skit"Samsung kicked Iphone-asses även i detta!!!!!   )


Att jag så hjälpsamt hittade hem, kan ju berott på att jag gärna hade varit hemma redan innan vi startade avfärden.

Hamnade bakom en Tant. En JÄVLIGT hemskt parfymerad TANT! Alltså VAD försökte hon dölja med den parfymen? 15 års oduschat levene???  

Man ska inte svära men FYYYY FAAAAAN va hon osade! Tung, stickande, liksom kvävande... Jag kände efter 10 minuter att jag skulle "dö" idag. Hostade omgående, kände nästäppan, hjälp!! Panik!! Det var ju planerat stillastittande i 3 timmar bakom denna odörska!   

FÖRBJUD PARFYMTANTER!!!!!! 

För övrigt så sov vi nog alla en sväng. Och det kunde vi nog med gott samvete göra. Jag tror vi var proffsen som satt på rad. Faktiskt. 


Så jodå. Jag dog en smula.

Hemfärden var en lidelse. Var tvungen att blunda. Försökte stänga av allt så gott det gick. Varje gång jag skulle titta ut så kände jag illamåendet svämma över...

När vi väl var tillbaka på jobbet kastade jag mig in på toaletten och spydde, tog tabletter och spray. Lite lättnad!! Var ju tvungen att skärpa till mig så jag kunde få komma mig hem på nåt vis!!!! 

Sa bara adjö och på nåt vis kom jag hem. Trafikfara ooojaaa! Sorry. 


Så några underverk uteblev idag.

Dock tror jag att jag hade rätt stor tur denna gången. Illamåendet har börjat klinga av. Skallen känns som mossa och ögonen hänger inte riktigt med svider och dunkar bakom...men att jag varit med om värre är sant. 


Fick en vacker utsikt här på kvällen när jag stod ute och tvingade i mig en nypa luft på altanen. 

Nu sova bort det här skiten!!!          


 

Dubbel regnbåge minsann.


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards