Alla inlägg den 24 maj 2015

Av csa - 24 maj 2015 21:05

Another day on the field. 


 

...å nu är det bara 3 matcher kvar!!!   

Familjärt skämt.


Soligt. Braaa tänkte jag.

Men att det blåste svinkallt i Sala var det minsann ingen som hade talat om...   Ok. Ingen annan är väl så frusen som jag, förstås...så... Jag är en väldigt förlåtande människa!!

HAHAHA!!! Inte.

Dottern är verkligen suverän i mål!!!! Även om hon inte vore min dotter så hade jag sagt det samma. Hennes bästis är lagets klippa totalt sett. Världens bästa I:n   


Nåt som under dagen inte är förlåtning på, är nåt som gladeligen inte min dotter fick erfara, men hennes kompisar. Match i Arboga (de resterande i hennes stora lagtrupp) också idag. 

En liten pissmyra till tjej (ca 12 bast) hade BITCHSLAPPED!!!!! en ur Ekebys lag på plan. Dessutom haft en vidrig attityd mot flera andra under matchen. Alltså STOPP Å BELÄGG FÖR FAN!!!! Va är det för människor i den hålan? (Oj..jo...jag vet ju några som inte har en cell som andras i takt...men...) Snorungarna kan de väl iaf försöka uppfostra?????? SKÄMS!!!! 

Hade det varit min dotter som hade råkat ut...då hade jag nog setat i förhör nu. For real!!! Jag hade blivit galen och säkert släpat ungen av plan i håret. Ursäkta min uppriktighet. Vet att det är ett udda beteende. Men alla kan inte bara sitta och svära på kammarn... 


 

Brudarna Solsken   


Så. Inget av det vi behöver göra blev gjort idag. Förutom att ge våra barn tiden då.   

Så nu är det lika bra att sätta igång en maskin, rasta lite dogs och sen har jag Blacklist att se innan läggning. Invasionen också för sjutton!! 

Samt försöka komma på en bra taktik för att inte vara otrevlig imorgon. Är rätt rädd för att jag inte kommer lyckas så bra där...

Frågan är. Kommer jag lyckas??


Såååå spännande dag imorgon (på flera fronter) att jag kommer sitta som på nålar vid datorn hela dagen.   



Av csa - 24 maj 2015 01:39

Bara vinnare idag!!!!
Hurra för Bosse/X'it & Bosse/Ålga-barnen!!!!
Hurra för Måns/Sverige!!!

Men nu får det bannemej räcka med tänder som faller ut.

Gonatt!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards