Alla inlägg den 27 maj 2015

Av csa - 27 maj 2015 23:00

Jag är för gammal för att vara vaken hela nätterna...

Men natten som var så blev det så. Hannah...stackars skruttan..hon har INTE medvind nu. Öronvärk from Hell.   Pratade, sparkades, grät och kved i sömnen...och väckte sig själv såklart. Om och om igen. Och det enda man kan göra är att finnas nära. 


Med ögon i kors och ont i hjärtat för hennes skull så hamnade jag på jobbet iaf.

Letade nästan efter en droppställning och en påse jag kunde montera ihop till en möjlighet att få in kaffe i systemet, intravenöst. Fick nöja mig med 3 överstarka koppar direkt.

Min mage...ajaj...  


Men så. Förmiddagen tog sig. Sambon HAR ju koll på hundarna!!!   Eller iaf koll på nätaktiviteter angående hundarna. Bokstavera kan han också. Även om jag tyckte han sa VD och inte ED...vilket blev lång betänketid på mig för att försöka få ihop varför VD:n var UA!????   Hade han sagt 0:a istället, hade jag köpt det direkt...    


 

GREEEEATEST OF ALL NEWS!!


Men jag måste säga...detta var nog det snabbaste svar jag någonsin varit med om på mina 15-berner-år. 

Röntgad på måndag eftermiddag och svaret antagligen redan imorse. Shiiet. SKK va ni jobbar!!!


 

Såhär såg det ut.

I rutan uppe till vänster är testsvaren på "nåt" de bjuder på när man röntgar hos dem. Lite kul nyhet för mig. Men bevisligen så talade "testet" sanning. Fränt! 

Hade de röntgat huvudet också hade de hittat A+++. Goproppan!!!

SKK skickade snabbt svar..men nu kan de få skicka lite päls också så man kan fota henne. Kan nån tycka...   


Så dagen dansade piggare fram därefter måsta jag säga. Nu får man hålla tummarna för att hennes syskons AD:n också får vara fina. I Holland röntgar de inte HD och AD samtidigt. Och att Tessi inte är röntgad förrän nu har orsak. Och inte ett dugg med nåt annat att göra. 


Lit småfadäser har man dock hunnit med.

På jobbet är det farligt. Man får vara på sin vakt. Det kan komma överfall från alla håll om man inte är uppmärksam. Vilket jag inte var idag då. Trött som man var... 


 

Papercuts!!! AAAJ!! 

Hela 2 st bara idag. Att nåt så pytte kan kännas värre än det mesta?!

Men jag överlever nog även detta. Men choklad hjälper till. Alltid!

Tack Elin!!   


Kom hem.

Bytte om. Och så blev det Projekt "Göra-döttrarna-glada!" och så har de mer än väl förtjänat det.


 

20% gör shopping mer roligt.


Nu ska jag bara luta mig bakåt så sover jag nog.

Bara magen vill bli snällare så kan det t o m bli god natts sömn.


Glad annars. Nu Tessi blir det action!


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards