Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Näääää....

Av csa - 25 oktober 2010 14:32

  

Dra mig baklänges i en slänt med troll och ljung. DE ringde upp till sist!!

Och ÄNTLIGEN en som ville ta itu med vårat "fall"   !!!!!


Både frågor och svar på ett vettigt-trevligt sätt fick jag också. Och det bästa av allt...en tid fick vi och inte bara nåt på recept! Denna vecka ska då äntligen någon hjälp komma.

En sten lättade nu...en stor sten...  


Nu leker damerna på sitt rum så jag ska passa på att dra runt på pälssamlaren en snabbis. Sjukt va trött man kan vara då  ...kan ju bero på att jag knappt fått sova inatt...iofs...

 
 
Sinnika

Sinnika

25 oktober 2010 20:02

Åh vad trött jag blir. Jämt när jag skrivit färdigt till dig så trycker jag på "visa alla inlägg" istället för "skicka kommentar". Jag som skrev så mycket. Ska se om jag får till det igen.

Så ledsamt för lilldamen och hennes osynlighet hos personalen. Usch man känner riktigt hur ensam och ledsen hon måste ha kännt sig efter händelsen, fy. Krya på småflickorna och hoppas att virusen blåser bort.
Ditt torsdagsinlägg passade mig som handen i hansken. Är ju mamman som har horn i pannan och det ångrar vi. Mina halvvuxna flickor var 7 år när de fick sina hål i öronen. Tänk det gick inte lång tid förrens en flickan fastnade i kompisens tröja och hålet blev som utdraget en bit. Resultatet blev att hålet i ena örsnibben sitter lite längre. Men så var jag ganska dum själv när jag var 17 år, gjorde då ett hål i ena näsvingen (snyggt :0). Förstår inte vad jag tänkte med eftersom mitt smeknamn var "Örnie", har förträngt vad kompisarna kallade mig efter det. Hursomhelst, idag frågar gubbarna på jobbet om det kommer snor genom hålet när jag snyter mig, dumskallar. Idag är näshålet inte snyggt, det ser ut som en gammal pormaskhåla. Äckligt. Ja ja nogsnorat nu.

Vad skönt att stenen lättat, lycka till!

http://www.storgard.org

 
Malin & Kia

Malin & Kia

26 oktober 2010 14:37

Men jisses!! Stackars, stackars lilltösen!
Håller med dig... man lämnar barnen på dagis för att man måste åka och jobba och inte kan ha dem med. Då förväntar man sig att de är trygga. Igår när A hämtade lillgrynet på dagis kunde han lika gärna ha kommit, klätt och gått utan att någon märkt... för ingen fröken fanns i närheten. Där barnen befann sig var ingen vuxen... (hallå?!) Just när de skulle gå swischade en fröken förbi o hejjade sådär i förbifarten, men inte åt barnens håll?... Ja, herregud...
Hoppas dina godingar kryar på sig.
KRAM

http://malinerngren.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards