Alla inlägg den 2 november 2010

Av csa - 2 november 2010 22:05

everyone. Så är det!


Antar att, efter dagens beslut, att det kan bli lite "olustigt" i närskapet en tid framöver.

Själv anser jag bara att ingen är oersättlig. Allra minst jag/vi.


Har beslutat att ÄNTLIGEN säga adjö åt mina åtaganden i klubben. Det känns underbart, och har skett alldeles försent egentligen.

Man ska inte sitta på stolar man inte känner lust för. Orken, lusten, glädjen och nyfikenheten har försvunnit för lääääänge sen i denna fråga. Det har faktiskt bara kännts som en börda. Då allra helst när det bara krånglat och jag gjort massor mer än vad jag egentligen lovande från början.

Jag har delat utrymme med mitt "privatliv", jag har svurit och försökt. Men jag kan påtala att jag har inte haft mkt utförslut i frågan.


Så tack och adjö till webmasterlivet! (I detta fall)

Snäll som jag är, så har jag faktiskt ff lite delat utrymme. Men jag hoppas innerligt att någon tar tag i eländet så jag kan få rensa my space. Ger det max någon vecka. Bryr sig ingen så varför ska jag??? Har ju inte ens fått lön för mödan...


Och jag bryr mig inte om vad andra gjort eller inte gjort - jag tänker enbart på mig själv - vem skulle annars göra´t???


Trött på att vara för snäll. Det har man väl varit i 9 år redan...


Jag tror bannemej mitt liv ÄNTLIGEN börjar utformas lite som jag vill ha det. Det var länge sen.

Bara en sak kvar som ska bättras.

Ska orka ta tag i den biten också...någon dag...men inte idag...



Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards