Alla inlägg den 6 november 2010

Av csa - 6 november 2010 00:50

Ledig idag! Mycket skönt!! MYCKET SKÖNT!! Tog en herrans lång sovmorgon för att starta upp den från den bästa sidan.


Sen blev det slösurf, långfrulle och pyjamaslunk, länge...


Har verkligen behov att detta lediga nu. Är rätt trött, överallt, nu. Magen såklart det största problemet, som i sin tur skapar alla andra... Det ligger nåt i att magen är mittpunkten i både kroppen och livet.


Sen kom första "synden" idag.

Jag har skippat ta min medicin idag.    Eftersom jag inte kan skryta med något topp-mående så tänkte jag nu experimentera lite... Första steget är att strunta i en sort av pillrena. Och nu sitter jag ju här med "facit" över dagen. Har inte mått på något vis annorlunda än vilken dag som helst. Inte bra...men heller inte sämre nu UTAN den stora hjälpen.

Saken är ju den att pillrena inte är till för mitt "fel". Varför det bara skrivs ut högvis med dem...ja det måste någon läkare få svara på.

Jag tänker iaf inte ta dem mera! Eller hoppas iaf kunna sluta med dem. Hatar piller!!! Och som sagt. De är ju inte för mitt...aber...

Ok. Det kanske är så att det tar någon dag innan det går ur systemet liksom...men jag lever på hoppet att det inte ska blir sämre!!!


Eftersom jag redan var på syndas-stråk så kunde man ju lika gärna dra på lite shopping. Lite kläder - åt MIG SJÄLV!!    

Hitta en jättemys-tröja. Långärmad med lite knappdetaljer. Den kan jag nog boa in mig i... Sen brallor och några till tröjor.

I needed them!! Jooo...det gjorde jag!! (Märks det att jag inte är van vid att unna mig nåt???   )


Orsaken till att jag just nu sitter här och håller mig vaken är det kommande dygnen. Imorgon sitter man i bil...många mil...

Jösses hur ska det gå???  Halt å djävligt!   Utställnings-idiotism!!


Känns dock jätteskönt att Falcon, med sin jättejobbiga förkylning (jo, igen!   ) ska slippa åka med iaf. Har ju fått både hus, barn och hundvakt den här gången!!   Ibland har man tur. Stor tur!!

Hoppas på att vovven får komma till vet. nästa vecka, också med stor tur. För nu måste han få nåt för detta!! Det kom från ingenstans och ska bannemej åka tillbaka dit lika fort!! Det ska vi bli två om!! Inge skit åt mina hundar inte!!!    En gammal hund är minst lika skör som en ung...om inte värre kanske?


Nåja. Nu tänker vi positivt...och ska nog gå och sova på den meningen!


Ska ju orka med grisjakt imorgon också!



Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards