Alla inlägg den 15 november 2010

Av csa - 15 november 2010 22:51

...få gå och   ...

Men sitter nu här och försöker få ännu ett gäng tabletter att få fart så jag kanske kan göra nytt försök. Det första gick ju som synes inte så bra, eftersom jag sitter här...  

Ett öra värker.

Skallen bankar.

Usch!!!

Säkert samma som skit jag "dog" i, i fredags...men som inte verkar vilja bryta ut riktigt...  


Imorgon, veckans värsta dag...tisdag...hysteriskt långa är de alltid!!


Har en hel del som måste göras. Som alltid.

När ska man hinna allt de där roliga man VILL göra, och inte bara MÅSTE göra??


Miljonär skulle man bli!!!  


Men...antar att även de får huvudvärk och förkylningar då och då...så...lika bra att bara göra ett nytt sovförsök nu och inse att jag kommer att vakna till en tisdag hur jag än beter mig.


Ja, ja...alla dagar kan ju inte vara bara guld...  ...men det gjorde inget om de var några fler. Alltid några fler. Jatack. Beställer en sån dag imorgon!


Gonatt!! Hoppas jag...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards