Alla inlägg den 8 november 2010

Av csa - 8 november 2010 10:57

Jaha. Vardag idag. Många arbetar...men inte jag!!!   


Nu fick jag det att låta muntrare än vad det egentligen är...men ändå. Behövde inte stressa upp imorse och barnen har jag behållt hemma. Jo...man "lär" väl göra det va?

"-...och när föräldrarna är lediga vill såklart barnen också vara det!!"

Var det en spydig kärring som sa en gång i tiden på dagis... Som om man vore dum i huvudet och inte fattade sånt.

Tänk va somliga vassa kommentarer sätter sig fast i minnesbalken va?


Håller just nu på och rotar runt efter vinterkläderna. Förstår inte vart de gått??

Varje år ger de sig av på egna promenader...  


Tokeldar jag jag också. Imorse var det min dag. Det tog sig direkt!! Förstår inte att jag verkar tappat all talang för sånt där under sommaren... Practise gives results. De va bättre på skoltiden tror jag.   


Sitter i min godan ro och funderar på att skippa anmäla till S. Stockholm faktiskt.

Jag letar orsaker till varför jag skulle anmäla...hittar hittills ingen...

Flickorna röstar emot utställningen när jag frågade. Fan, de är kloka di små. Ibland är barn smartare än vuxna, helt klart.  


Nehej...tillbaka till klädesjakten kanske...men vart sjutton ska jag ta nästa etapper...  ... Gudars. Fick det där att låta som om jag hade 200 kvm att leta på...


Over and out för nu!    

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards