Alla inlägg den 3 november 2010

Mat

Av csa - 3 november 2010 22:31

Jag kan inte kocka. Inte ätliga rätter iaf. Intresset finns inte ens att försöka. Så kan de vara. Så är det här.


Men någon annan kan. Han är duktig han.


Idag har jag för första gången i mitt liv provat couscous, och linser, massa grönt till, och ugnsbakad kyckling med nötpesto m.m

Det var ju gott! Riktigt gott!!


Om någon undrar. Jag försöker komma underfund med mat jag kan tänkas få behålla. Inga andra planer på renlevnadsliv eller sånt där...omig-aktigt. Nej, ren skär överlevnad handlar detta om.


Någon vis sa till mig idag: "...utan sömn och mat kommer du inte stå upp länge till Stina".

Jag tror hon har rätt.


Ska bli skönt att få "fira" fredag redan imorgon. Jag behöver vilan.


Apropå mat. Kollar på Hells Kitchen nu. Tänk att ha den gubben som chef ni!! Ajajaja... Lika bra att då anställas med ett skyhögt självförtroende!! Om man vill överleva första veckan i hans ägor ens...


Gonatt! Sömn va viktigt jo!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards