Alla inlägg den 13 november 2010

Av csa - 13 november 2010 00:44

Har varit en konstig dag idag.


Fys-dag på jobbet. Valde alternativet innebandy. Smart/osmart? Kroppsligt så...lite osmart jo...men på rolighetsfaktorn så var det ju ett glasklart val!


  


Det var ojojoj-jobbigt!! Men skoj som sagt. Och jobbigt x 7 igen!!!!!

Lånade sambons klubba, men den va sådär. Inte min vinkel på den så det blev bara 3 mål från den bössan   ...och ett klockspel.    Bra var ju iaf att det tog där den borde. Kaxig liten pryl den där D...

Olyckligt nog så "lyckades" jag med att göra en svängom där på slutet, men inte det kassa knät...så i panik så böjde jag benet och det small gladeligen tillbaka till rätt läge igen. Fan! Nästa gång måste jag hitta mitt knäskydd. Vet ju att det ska va på...men ibland är man så glömsk...

Men just nu så är kroppen mer än under kontroll. Painkillers är bra grejjer!     Men jag trodde faktiskt att jag skulle ha mer träningsvärk nu än vad jag har. Men imorgon...oj...oj...då får man nog ha bärhjälp för att komma upp.


Dumt kanske att ta ut sig så idag, när man har en förkylning i kroppen, så jag stod inte ut hela dagen idag utan åkte hem som somnade nog ca 5 minuter efter att jag stängt ytterdörren bakom mig. Frussen och djävlig...

Efter 4 timmar kom jag upp och hitta en middag på bordet. Gott!!


Har nu sovit, vaknat, bäddat ner och upp mig själv 15 ggr tror jag. Ska nog ta och möta upp kompisarna kudden och täcket på övervåningen strax. Klockan har gått ser jag nu.   


Imorgon blir det lite fix här...mer om det då..gonatt, gonatt!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards