Alla inlägg den 17 januari 2011

Av csa - 17 januari 2011 22:16

Och som vanligt så är jag inte klar för att göra vad jag vill förren det är dags att gå och sova - alltså blir det inget av med allt jag måste hinna!

T ex...man kan inte ringa folk man behöver ringa vid den här tiden på dygnet.

Suck...lyxhustrulivet...välkommen!!


Utan någon som helst inbördes beundran...

  • Gillar verkligen alla "tjejer" som har sin egen stil! Alla finast tycker jag de är som ser preciiiis ut som 75% av sin egen bekantskapskrets! Mycket egen, fin, stil...som sagt...  
  • Varför har man vänner på FB som man BARA hänger upp sig på??   
  • När ska det sluta gnällas?
  • Kan det inte få komma lite mer regn?   
  • Klippa sig...hinner man...????
  • Trött på vardagen
  • Jobb-hopet...uppmärksammas...?

Hundarna mår fint! Unnar verkligen Falcon detta humörsuppsving han fått iom varmare grader!! Gammal hund vet bäst. Gammal hund gillar inte kyla och massa snö. Gammal hund är SMART hund! Älskar den gubben.


Idag...så fixa jag ut ena framtanden på Ida! Mamma-listen kom fram!! Men den andra...Nepp! Hon har ju mig att brås på, så smart är hon såklart, så jag fick inte prova dra i den andra...  ...får se om jag lyckas överlista henne imorgon igen...


Hannah har blivit dumpad!   Va är det för kass kille som inte stannar kvar???   

Jag va såklart ärlig och tala om för henne att han inte visste det bästa för sig själv. Hon förstod inte.
Lyckliga Han som får henne en vacker dag. Fast...då ska han ju gå igenom pappa-detektorn här först! Den är lite marigt snårig. Karln har ganska stora krav på de blivande svärsönerna.

Tur det är många många år kvar tills det blir allvar i leken.


Skulle behöva sätta mig ner och "förenkla" lite. Efter ett samtal idag per telefon så blev inget enklare iom det. Hm...kom igen nu lilla damen!!


Ser fram mot en valptripp snart. Hade jag lite av det jag inte har. Ja då hade jag åkt typ nu och inte kommit hem på en månad...eller lite mer...


Som jag gillar´t. För om jag inte gillar´t så kan det ju hända att andra ser att jag inte gillar´t. Det kan ju då hända att andra gillar´t då, som liksom hinner före att gilla´t. För då gillar den som gilla de inte så mycket som den som gillar´t innan...fast efter...eller gillas det iaf?

Ja...det gäller att gilla att hänga med...   


En Ipren nu...och gonatt!


Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards