Alla inlägg den 26 januari 2011

Av csa - 26 januari 2011 23:35

Sitter uppe än. För sent.


Kollar på han, snubben som debatterar på 4:an (glömt namnet). Just nyss så var det nåt om den där Birro. Tydligen synd om han.   Han är lite hatad på nätet. Han har väl bloggat. Sagt sin mening och fått smisk för det.

Va tänkte han?? Att ingen skulle ge på honom när man är som han är, eller??


Herre Gud...

Är han blåst eller spelar han??


Blev lite irr när frågan om "ska vem som helst blogga" påtalades. Har väl fan ingen med å göra om man gör det eller ej??

Och vaddå, sånna som inte tål "kritik", blödiga, avskrivare osv osv ska inte.

Det är väl ett val man gör själv? Och om man skriver offentligt eller ej oxå, eller?!

Ska det komma upp "kriterier" för att få blogga nu också??


Skulle inte bli förvånad.


Ja, jag har väl tjatat på sen 2007 tror jag.

Antar att ingen dött av mina ord. Säker kan jag ju inte vara. Men inget jag åtalats för iaf. Men mången har retat upp sig på dem.

Har nu, som då, några trista ord till dem:

Valet att läsa här är fritt. Lika fritt som mitt ord är att tycka vad jag tycker.

Love it or leave it.


Mig kvittar det. Jag vet vilka som läser och av vilken anledning de flesta läser.

Jag skriver av mig. Har alltid gjort. Kommer nog alltid att göra.

Det kommer från hjärtat. Ibland snällt. Ibland elakt. Ibland inte ens sammanhängande.

Mina dagserfarenheter, mina tankar, min tro, mitt kryptiska Jag - Min dagsblogg.


Idag har jag inte tänkt skriva om nåt egentligen. Får väl då, för absolut första och sista gången, tacka Birro för inspirationen.

Gillar ju inte ens karln så...han ska va glad för lite bra pr och någons tacksamhet.


Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards