Alla inlägg den 4 januari 2011

Av csa - 4 januari 2011 23:50

Jag har antagligen den mest konstiga almanacka som kan fås...  ...men jag har aldrig påstått mig vara ett mattegeni heller.

Skönt med kortvecka!!!! Har plockat ut lite flex och semester på fredag...så då blir det så här bra!  


Planer? Njuta ledigt!! Långa lugna frukostar och mycket mys med barnen. Det bästaste nu är att vi är lediga HELA familjen samtidigt i 5 dagar!!   


Ett småonödigt snöfall kom in över oss här under eftermiddagen. Hemresan va inte skoj. Såg ingenting! Usch! Jag avskyr verkligen bilåkadet!! (Jo jag vet att jag tjatar om det...) Om jag bara hade möjligheten att ta tåg istället så kunde man ju haft inställda tåg att tjöta om istället  .

Men pga väglaget så bestämde vi oss för att våran planerade vuxen-egen-kväll-i-stan-tid får vänta på sig. Ingen av oss var sugna på att köra mer bil. Och jag har ingen lust att gå till Västerås...  


Sen måste jag anses skyldig till stöld idag också!   Men...jag hoppas jag blir förlåten för "lånet"...

  

Bosses tredje kull med avkommor! Födda 30/12. En kille och två tjejer.

Grattis König och Linnéa!   www.doremis.se


Det är många "julaftnar" nu!! Små goa paket. Spännande framtid!!


Ja just ja. Vi har ju hundar själva också ja... Jo de mår bara bra. Är ute så mkt de bara vill. Äter bra, sover bra, busar på ganska bra...

Just nu inte speciellt mkt action i dem dock. De ligger utströdda lite här och där och snarkar.

Deras matte borde väl anamma det samma nu. Jättetrött! Men man får väl skylla sig själv när man sitter uppe och glor på hockey kan jag tro...

Och så förlorade svenska juniorkillarna också! Skit då...



Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards