Alla inlägg den 24 januari 2011

Av csa - 24 januari 2011 23:09

Veckans första dag är ju sällan upplivande. Men denna måndag har varit himmelsk!!

Nej, inte vunnit nån miljon.

Nej, inte köpt en hundvalp.

NEJ, inte med barn.


Har bara gått sååå bra på jobbet idag!!! Fått typ inget gjort men RETT UT ett magsår från mig. Mitt andra. Och nu har jag inga kvar!! Tänk så bra de blir...när man får rätt karl (!?) vid sin sida.   Jo, det var faktiskt en karl. Tro´t eller ej!   


Här är en "karl och två kvinnor". Söta va? Precis lämnat valplådan och gett sig ut i den stora vida världen. Eller ja...ut i köket på Doremis Kennel iaf.   Men är man bara 3 veckor så är nog ett kök tillräckligt stort för att kunna vara en hel värld.


Gillar skarpt den där tan-färgen måste jag säga...

Ja! Klart jag gillar hela alltet med dem   , men...ja, nån förstår säkert vad jag menar?!  


Imorgon är det dags för att göra gammal träningsvärk som ny. Men jag känner att nåt är inte helt okej i kroppen så jag lovar att ta det lugnt. Parkeringsvarning med andra ord!   

Men vaddå. Jag gör så gott jag orkar, ellerhur!? Ett under att jag bara orkar byta om till träningskläder utan att behöva pausa, duscha och stretcha mellan!   


Ingrid...du frestade mig med Ikea idag...de va inte så bra...  


Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards