Alla inlägg den 3 januari 2011

Av csa - 3 januari 2011 22:29

Det är ju onekligen lite segt, trögt och allmänt jöbbigt att ta sig till jobbet efter nån dags ledigt! Men idag va de min tur.

Det hela blev inte mer uppiggande när var och varannan gick i ett litet halvt sömndrucket tillstånd och småjäspade...ordväxlade "vill ha mera ledigt.." och liknande.

Men vi va ju duktiga. Vi klara ju av det!


Eller klara och klara...jag vet att man inte ska skylla på datorer men idag vet jag inte om det kan få vara ett undantag! Nåväl...morgondagens problemlösning!!


Sitter och slöar lite. Familjen har varit på kalas idag. Jag var så tung och trött i skallen så jag valde att stanna hemma. Bra val!


Sitter nu och döglor på hockeyn. Tycker svenska juniorkillarna kan få vinna. De va såå duktiga på nyårsafton.


Eftersom jag hade nåt galet ryck igårkväll och tog bort julen så ser jag nu att min  banner behöver en uppfräschning även den. Julen är borta och tack för det!!


Kanske kan snida ihop en ny nu innan jag somnar...?!


Imorgon "fredag" i min almanacka. Lite bortskämd med kortveckor nu. Hur ska de gå nästa vecka??

Äh...vill inte se så långt fram i tiden nu inte.


Nattinatti!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards